Tuesday, August 25, 2009

Ana Ivanović na ulicama Toronta!


Nakon spota koji je Anu Ivanović pozicionirao kao jednog od ključnih promotera SonyEricsson brenda, komunikacija se širi i na ulice Toronta! SE je organizovao igranje tenisa u centru grada: samim tim, komunikacija izlazi iz domena prepričavanja iskustva i prelazi na novo polje: kreiranje iskustva, što je za ciljnu (i širu) javnost mnogo delotvornije i inspirativnije.

Pričajmo o Sexu...

Jednostavan a iznenađujući twist skreće pažnju na problem odnosa - prema životinjama.

Ovakva komunikacija se jednostavno - pamti.

Monday, August 24, 2009

Tuc Cracks

Toliko decenija oglašavanja, različitih montažnih, narativnih i metaforičkih prikaza, navikavanje publike na mnoge scenske uslovnosti koje nam donose i film i interaktivni mediji - dozvoljava da se novi proizvod u kategoriji prehrane komunicira na jednostavan, efektan i šarmantan način!

Obavezno konzumiranje.

I spota i proizvoda.

Novak Đoković: Give 100% - Get more



Novak Đoković otkriva deo svojih tajni uspešnosti. Adidas čini da rezultati sportista budu preko očekivanja - više od 100%.

Friday, August 21, 2009

1st Bank | Cloning

1st Bank adresira novom kampanjom temu koja je prepoznata kao jedna od ključnih razloga početka finansijske krize: nepostojeći novac. Na tako jasan brif za agenciju koja je radila na kampanji jednostavno je bilo nemoguće kreirati "standardni spot".

Pepsi - NFL

Jednostavan produkcioni trik stavljen u potpunosti u funkciju jasne ideje: Pepsi je partner NFL-a već generacijama = Pepsi je tradicija, kao i NFL.

Thursday, August 20, 2009

Najbolje od nas!



Olimpijada ujedinjuje: ljude, strasti, kontinente.

Animaciju je uradila agencija Cole & Weber United.

Tuesday, August 18, 2009

... Don't take drugs and drive





Rastući problem u Velikoj Britaniji jeste vožnja pod dejstvom droge.

Radi skretanja pažnje na ovaj problem i njegove konsekvence, Leo Burnett je inicirao ovaj projekat.

Posetite i website: http://www.drugdriving.com/

Don't SMS and drive



Obratite pažnju na ovaj video.

Upozorenje: ukoliko ste osetljivi na stresne scene i situacije nemojte ga gledati. Spot je potpuno realistično urađen (ne može se porediti sa kampanjom koja se emituje u Srbiji - "Ne prizivaj nesreću"), bez montažnog prikrivanja zastrašujućih sekvenci - posledica sudara.

Čuvajte se na putevima i ne pričajte i ne šaljite poruke sa mobilnog. Ne zbog Zakona o saobraćaju, već najpre zbog Vas samih.

Adam na pola...



Đorđe: "Jedno od najboljih CD pakovanja koje sam video!"

Nebojša: "Piter Savil se nikada nije služio ovakvim trikovima, makar oni bili i skupoceni"

Impresivno, ipak.

Monday, August 17, 2009

Heineken - Gigolo

"Live every last drop" - Heineken kampanja koja je već predstavljena na ovom blogu dobija još jednu vizuelizaciju - likovno, muzički i narativno prilično oprečnu prethodnom spotu - što je još jedan dokaz da dobro postavljen strateški koncept omogućava da se jedna priča ispriča na mnogo načina, kroz raznovrsne stilske vežbe.

Friday, August 14, 2009

Bas kao Golf!

"Why drive something like a Golf, when you can drive a Golf?". Pitanje koje otvoreno mogu da postave samo oni koji su sigurni u superiornost i omiljenost brenda koji komuniciraju. Jednostavno, upečatljivo.

Tuesday, August 11, 2009

Digital Hitler

Revolver & iTunes


Hitler is a M_nus Fan!



Pre nekog vremena pojavio se video 'Hitler is a M_nus Fan!' a sada imamo isti odlomak iz filma samo za kompanije Revolver Entertainment i iTunes. Na vama je izbor!