Thursday, November 26, 2009

Sci-fi Kanal

Jedan od najpoznatijih glumaca novijeg francuskog filma - Dominink Pinjon u prici koja je dostojna ne samo Sci-Fi kanala koji se oglašava ovim pomalo začudnim TV spotom, već dostojna mnogih majstora savremene Sci-Fi priče. Za obožavaoce fantastike - u svim mogućim oblicima:

Wednesday, November 25, 2009

Gatorade | Replay Series

Kratak pregled jedne od najvažnijih kampanja prve dekade dvadeset prvog veka! Tri znaka !!!
Gatorade je u protekloj sezoni prepoznao činjenicu da veliki budžeti uloženi u klasične medije više ne donose očekivane rezultate.
Zato su osmislili novu strategiju: "Gatorade gives you second chance". Kada vam malo nedostaje do pobede.
Zato su zagrebali u percepciju potrošača i Amerike, i izabrali jedan od tradicionalne mečeve američkog fudbala između dva koledž tima koji se odigravaju već stotinu godina. Uvek je neko pobeđivao. A 1993. godine meč je završen nerešenim rezultatom.
Gatorade je rešio da organizuje "Replay" - novi meč - istih ljudi, sada već pomalo u godinama, sa istim sudijama, navijačicama, trenerima.
Veličanstven događaj koji je dobio nezapamćenu medijsku pokrivenost - i mnogo snažniji uticaj na ciljanu javnost nego klasičan, 30" spot.

Guinness | Klizanje

Iako koristi jedan od najstarijih "trikova" u oglašavanju - činjenica da ga koristi Guiness - čini ga - drugačijim.

Tuesday, November 24, 2009

Loop Free Time

Istok je, očigledno, uveliko budan i spreman da krene u noć. Kratak i efektan spot za MTel.

Loop Free Time - Director's cut from Alexander Stanishev on Vimeo.

Monday, November 23, 2009

Michelin

Uz pratnju jednog od najpoznatijih hitova benda The Gorillaz, Michelin pokazuje kako se tipično "muška, vozačka" priča može komunicirati i na drugačiji način. Ovaj spot, naravno, neminovno priziva u sećanje čuveni spot sa irvasom i njegov "flashback"

Planestupid

Polar Bear from Plane Stupid on Vimeo.



Svaki let avionom utiče na okolinu.
Ovih dana se dosta piše o Hopenhagenu, u koji će, naravno, svi svetski lideri takođe doleteti - avionima.
Kampanju je kreirala firma Mother uz pomoc produkcijske kompanije Rattling Stick. Reditelj spota je Daniel Kleinman.

Saturday, November 14, 2009

Madonna | Srpski Viral



Jedna od najzabavnijih i najboljih srpskih online razonoda u proteklih nekoliko meseci - koju je do sada videlo čak 107,973 gledaoca! Veoma duhovito, solidnog kvaliteta zvuka i slike. Pogledajte!

Tekst: Zoran Kesić
Otpevala: Nevena Glibetić Nensi
Original: Madonna - Like A Prayer (Warner Music Group)

Friday, November 6, 2009

Topline Kiss | The Kiss

Jedan ovakav spot svakog dana...
Jedna ovakva ideja nedeljno...
I svet bi bio mnogo bolje mesto.
Aplauz.


Thursday, November 5, 2009

Absolut "Gola boca"



U svetu Absoluta - nema etiketa!
Etikete su - predrasuda.

Ovim potezom Absolut podvlači da je ono što je unutra važnije od onoga što se vidi. Lansiranjem gole boce Absolut pokrece pitanja "etiketiranja" koja su vezane za seksualni identitet. Za više informacija posetite NO LABEL blog: http://www.absolut.com/nolabel

Mountain Dew



Novi serijal dizajniranih flaša u limitiranom broju pojavio se na ulicama (i brdima!) Amerike.
U najavi je i drugi serijal koji bi trebalo da nastavi promenu percepcije brenda Mountain Dew.

Kleenex | Let It Out

Fenomenalan spot za - (od sada ćemo ih tako zvati) - fenomenalne papirne maramice!
Kleenex ne samo što koristi "veličine" poput Boba Geldofa i Sven Gorana Eriksona - već i "inspiriše" da pustimo da iz nas izađe sve što želi da izađe.
Kleenex može, ukoliko je potrebno, obrisati tragove.
Odlično!


Wednesday, November 4, 2009

Moć naracije - Canal +

Još jedan iz serijala spotova za Canal+, započetih još pre dve godine čuvenim "Napoleon" spotom.
No, iako je nastavljač već poznate narativne strukture - pleni pažnju izvedbom i dramaturškim obrtom.