Premijerno prikazan tokom sinoćnog finala Lige Šampiona, novi spot za Nike dovodi do vrhunca priču koju je Roberto Bađo započeo pre 10 godina spotom "Keep Walkin'".
Kao što je mali broj poznatih ličnosti koje zaista odgovaraju brendovima koje oglašavaju, još je manji broj poznatih ličnosti čiji su „potencijali“ maksimalno iskorišćeni u oglasnim kampanjama.
Dobar primer perfektnog endorsmenta svakako je kampanja za Vittel mineralnu vodu, čiji je promoter za sezonu 2006/7 bio Dejvid Bouvi. Poznat kao „kameleon roka“, jedna od najvitalnijih zvezda popularne muzike – koji je vitalnost čuvao i neprekidnim promenama muzičkih, ali i vizuelnih stilova - u ovom spotu ne samo što „sreće“ svoje „inkarnacije“/dokaze vitalnosti u proteklim decenijama – već se za spot koristi i jedan od njegovih poslednjih singlova: „Never get old“ – što je brand promise.
Svakako primer drugačije komunikacije, novi spot za životno osiguranje Dunav osiguranja koristi drugačiji pristup u oglašavanju ove kategorije na našem tržištu. Za razliku od mnogih kampanja koje su se bavile udobnim i lepim trećim dobom svojih korisnika, Dunav osiguranje koristi drugu, jednostavnu premisu: svi smo smrtni. Ukoliko smo korisnik životnog osiguranja – ostavljamo svojim naslednicima sigurniju finansijsku budućnost. Da je spot drugačiji je svakako jasno. Koliko je dobar, odnosno ima li snage da ovakvim dramaturškim ključem promeni način oglašavanje u okviru kategoriji ili poveća broj prodatih polisa – vreme će pokazati.