Sjajno izvedena viralna kampanja za film koji je nedavno doživeo premijeru i u našim bioskopima. Ovo je najbolja upotreba YouTube kanala još od promocije igre "Warioland".
U skladu sa najavom nestašice mleka, nećemo koristiti već izlizane Herman's Hermits, već se podsećamo jedne od najuspešnijih i najnagrađivanijih kampanja iz 1999. godine, koja i danas, 11 godina kasnije itekako "ima zube".
Evo dva svakako najiščašenija spota koji su ove godine osvojili srebrnog, odnosno bronzanog Kanskog Lava. I dalje pod sloganom "Taste the Rainbow", Skittles pomera granicu humora namenjenog svakako mlađim konzumentima:
Letnja sezona puni aerodrome: putnici u dolascima i odlascima - jedni rešeni da se odmore od svega, samim tim i - oglasnih kampanja, drugi već odmorni, na kratko odviknuti od prijema poruka putem klasičnih oglasnih kanala. Kako svim tim putnicima skrenuti pažnju i preneti im poruku koju smatramo važnom?
Nastao za potrebe prošlogodišnjeg KEF festivala (Kratke Elektronske Forme) koji je za temu imao prostor bivše Jugoslavije, ovaj spot je gotovo re-make čuvenog spota za Radensku, koja je svojevremeno "ujedinjavala" SFRJ. Bolja "nagrada" za jedan reklamni spot ne može postojati - nego da i 30 godina nakon emitovanje bude prepoznat kao simbol vremena, sada stavljen u drugačiji, novi kontekst.