U pravom značenju reči - "bombastičan"...
Monday, October 25, 2010
Thursday, October 14, 2010
Erste Banka: Odgovor na kampanju ili odgovorna kampanja?
U skladu sa sloganom „Kod nas ste uvek prvi” – Erste Bank je nedavno postala prva koja je internet zajednici u Srbiji odgovorila na zamerke upućene njihovoj poslednjoj oglasnoj kampanji.
Bravo!
Bravo!
Nedavno lansiran koncept, koji je promovisao lica „Ivane i Marka” – kao predstavnika banke koji će iz epizode u epizodu otkrivati široj javnosti ponudu i pogodnosti Erste Banke je u očima internet zajednice dovoden u sumnju – najpre otkrivanjem činjenice da je „Ivana” poznata danska glumica Iben Hjejle (igrala i u „High Fidelity”), te zamerkama na temu sinhronizacije.
Neočekivano - Erste Banka poslala je više nego sadržajan odgovor zainteresovanim za temu.
Pored toga što su pokazali da ne samo da osluškuju - već i čuju šta kažu potrošači, istovremeno čineći oglasnu kampanju interaktivnom. Ovo je definitivno inovativan potez na oglasnom tržistu, barem u segmentu interaktivne komunikacije - a da li će uslediti „odgovor na odgovor”, odnosno kampanja koja 'prolazi' i kod potrošača pokazaće vreme.
Evo konkretnog odgovora „Marka” na komentare koji su se među internet zajednicom pojavljivali na temu kampanje:
Monday, October 11, 2010
Croatia osiguranje: 125 godina
Zanimljiva postprodukcija i zanimljiv "susret sa samim sobom" Relje Bašića iz prošlosti i sadašnjosti - uklopljeni u nagrađeni TV spot za Croatia Osiguranje, koje proslavlja 125 godina postojanja. Bravo, komšije!
Nikad ne reci nikad [panda]
Ovo je verovatno jedna od prekretnica oglašavanja, iako možda tako ne izgleda na prvo, drugo i trinaesto gledanje: "Panda Cheese" je već postao globalni hit - milioni gledalaca, hiljade "shareovanja" sa prijateljima. Setite se prvih reakcija na Cadbury's gorilu.
Možda je precerebralno, možda je previše jednostavno. Svakako - privlači pažnju. Miliona.
Subscribe to:
Posts (Atom)