Tuesday, May 31, 2011

Strong is Beatiful [WTA]

Nova kampanja WTA okupila je na jednom mestu zvezde ženskog tenisa: Sam Stosur, Anu Ivanović, Li Na, Caroline Wozniacki, Veru Zvonarevu, Serena Williams, Victoriu Azarenko i Kim Clijsters.

Kampanja, zvanično, ima za cilj da poveća interesovanje ženske publike za tenis, ali je gotovo neminovno da će povećati broj gledalaca muškog pola.

"Od čega su napravljene devojčice? 
Od malo... šećera i začina... znoja... istrajnosti - i snage." 

Tuesday, May 24, 2011

"Blackmail!" (Outdoor)

U moru novih načina oglašavanja - i outdoor mora da, s vremena na vreme, dokaže svoju delotvornost.
Agencija Y&R je osmislila kampanju koja je, u pravom značenju te reči, razvijala, iz faze u fazu koristila metod ucene. 
"Na sreću", pre no što je striper došao do "full monty faze", pojavio se novi - oglašivač.
Obratite pažnju na "komentar" na dnu oglasne poruke :)










Wednesday, May 18, 2011

AXE and Facebook: Relationship status!

Sjajno iskorišćena brend pozicija ("neodoljivost") i jedan od najpopularnijih segmenata na Facebooku: relationship status.
Axe vam omogućava da budete "u vezi" sa.... koliko god devojaka želite! :)

Monday, May 16, 2011

Sharon's Sale [SJAJNO i DRUGAČIJE!]

Sve popularnija mogućnost tagovanja delova video klipova postavljenih na YouTube dobila je novu dimenziju.
Pratite radnju.
Proverite cene.
Sve ima svoju cenu.

I Šeron.


Heineken & Facebook otvarač!

Dobra i drugačija ideja koja još jednom dokazuje novi Heineken claim: "Open your world"
Uz pomoć nove tehnologije - otvaranje flaše Heinekena otvara nove mogućnosti...
Živeli!

Sunday, May 15, 2011

Hair Car Life

Uvodne priče nema - zato što ne želimo da unapred otkrijemo zašto je ovaj spot "dobar i drugačiji"


Hvala Aleksandri na otkriću.

Wednesday, May 11, 2011

"Stories are better Panoramic"

Dobar i drugačiji način skretanja pažnje na jedan od ključnih atributa nove serije Sony aparata: