Monday, August 29, 2011

"Sweet Dreams" cigarete... ?

Svakako je drugačije, a bilo bi dobro obratiti pažnju, jer - nije dobro.
Stalno spuštanje "praga" u  oglašavanju cigareta u Rusiji započet je 2008. godine, kada su cigarete pod imenom "Kiss" u Rusiji lansirane sloganom: "Nije dozvoljeno, ali ako želiš - možeš.", koji je stajao ispod fotografije tinejdžerke koja liže sladoled.

"Donski tabak" je uzvratio Barbie redizajnom pakovanja cigareta, koristeći istovremeno i pojmove "Miami", "New York", "Rome" i "Paris", dakle destinacije koje jesu "slatki snovi" mlade ruske populacije.

Zapravo, sve je počelo još ranije. 
Ko nije, neka sada iskoristi priliku i najpre pročita knjigu, a zatim pogleda i film "Generacija P" Viktora Peljevina, koja se bavi (i) "oglašavanjem" u Rusiji, početkom devedesetih godina prošlog veka.

Monday, August 22, 2011

Razumenka, Stojak i Sladoje (DIS, Srbija)

Ovu vest prenosimo integralno iz dnevnika "Blic".
Ideja je dobra, pristup - drugačiji! 
Jedva čekamo da vidimo i ambalažu!

Naš kreativni tim predlaže da se realizuje i "Gromovača", rakija od dunja, koja će biti praćena kampanjom pod sloganom: 
"Dunje i gromovi!"

. . .

Šljivovica „Razumenka” u DIS-u

Najveći domaći lanac supermarketa DIS predstavio je više od 50 novih proizvoda pod zajedničkim nazivom „Ukusi Srbije“. U DIS-u su odlučili da građanima ponude najbolje srpske tradicionalne proizvode sa tradicionalnim imenima.
 - Zamislite da vas neko ponudi pitom potrpačom od seljačkih kora sa sirom „Milšom“, domaćom štrudlom sa višnjama „Jevrosimom“ ili sirupom od zove „Sladoje“. Ta naša stara imena su toliko lepa da nam je bilo zadovoljstvo da ih nalazimo i dajemo našim proizvodima. To je ono što mi zovemo proces brendiranja. Rakija šljivovica se zove „Razumenka“, a med sa orasima je „Stojak“ - kaže za „Blic“ Ivan Šuleić, direktor marketinga DIS-a, ističući da posebno „Stojak“ izaziva osmehe kod kupaca.

Ova stara, skoro zaboravljena srpska imena, koja su davana svakom od proizvoda „Ukusi Srbije“, nalažena su na razne načine - od pretraživača porodičnih stabala, preko internet enciklopedije Wikipedia.
 
Šuleić kaže da su birani proizvodi vrhunskog kvaliteta i autentičnog domaćeg ukusa. Prema njegovim rečima, proizvodi su birani tako da su pravljeni isključivo od domaćeg voća, povrća i žitarica, u domaćim fabrikama, po tradicionalnoj recepturi uz poštovanje najstrožih propisa o bezbednosti tehnoloških procesa.
 
DIS je početkom godine pokrenuo veliku akciju „Kupuj domaće u domaćoj trgovini“ s ciljem podsticanja kupovine domaćih proizvoda.

Friday, August 12, 2011

San Miguel: "Una Vida Bien Vivida"

"Una vida bien vivida" novi slogan San Miguela bismo mogli da prevedemo sa "Dobro proživljen život."

Odavno jedan brend nije ispričao ovako bogatu, a dobru priču o sebi i onima koji su mu verni. Ključna rečenica spota je svakako: "I know lips of many women" :)

60 sekundi brend-poezije je rad agencije Saatchi & Saatchi.




Wednesday, August 3, 2011

New OldSpice Guy!

Nova era je počela!
"AD-pour-ADvertism" je možda najbolji termin nove faze komunikacije OldSpice brenda.
Čekamo rezultate.


A sad, duel: