Nova akcija koja pospešuje i podseća na neophodnost reciklaže upotrebljenih mobilnih telefona: www.simplydrop.com
Nova akcija koja pospešuje i podseća na neophodnost reciklaže upotrebljenih mobilnih telefona: www.simplydrop.com
"Join the Worldwide Celebration" - jedan od najpoznatijih brendova u kategoriji piva proslavio je 250. rođendan! Živeli!
Kampanja koja će, sigurno harati po svetskim festivalima i izazvati ne malu revoluciju u načinu promišljanja kako je moguće iskoristiti medij. "Bilbord koji krvari" predstavlja svež, brutalan način kako se u kratkom roku može postići fantastičan awareness teme koja se komunicira ali i kreirati konkretan rezultat - smanjenje broja poginulih na auto-putevima. Briljantno!
Ne tako davno, sve je počelo sa Waterboy kampanjom, koja je osvojila i srca i novčanike i top liste ("We will Rock You" u toj verziji je bila No.1 hit u mnogim zemljama!). Nekoliko godina kasnije, na tragu te kampanje pojavljuje se "Rappers Delight".