"Nikšić – Etno selo „Montenegro“ iz Brezana u Pivi izdaje neobičan prostor za reklame – krave koje se u tom selu uzgajaju za potrebe seoskog turizma.
„U vremenu recesije shvatili smo važnost marketinga u prodaji proizvoda i usluga, ali i činjenicu da je visoka cijena reklamnih prostora neprihvatljiva za mnoge oglašivače pa smo pronašli vid jeftinog, a efektnog oglašavanja“, kazao je vlasnik etno-sela Milonja Blagojević, poznat po nesvakidašnjim idejama.
„Ova ideja izgleda pomalo čudno, ali etno selo u toku sezone posjeti oko 40.000 turista i brojni medijii, tako da će ova vrsta reklame biti efektna jer je nova, inovativna, održiva i prije svega pokretna, o čemu maštaju magovi marketinga u svijetu“, objasnio je i dodao da su se već tri firme prijavile za ovaj vid oglašavanja, a njihova imena objaviće kada reklame budu završene.
Cijena je 30 eura po kravi obostrano, a oglašivač bira kravu na koju će postaviti reklamu. Usluge osmišljavanja i realizacije promotivnih kampanja biće regulisane posebnim ugovorima. Blagojević navodi da ponuda nije ogrtaničena na etno-selo, već će stoku rentirati na području cijele Crne Gore, pogotovo krave koje se kreću blizu magistralnih puteva..."
Premisa je relativno stara fora: ukoliko 200 majmuna dobiju 200 mašina za kucanje - u roku od 200 godina neki od njih će svakako iskucati Šekspirovog "Hamleta".
Ali, da li će 200 majmuna uz pomoć 200 aparata za kafu uspeti da napravi "savršenu kafu"? Hrabro!