Britanska reklama za “Richmond” šunku, u kojoj se mladić bez odeće, na livadi punoj nagih ljudi, divi sendviču, dovela je do 370 pritužbi koje su stigle na adresu Agencije za reklamne standarde.Ipak, sporna reklama nije zabranjena zbog, za mnoge eksplicitnog, sadržaja, već zato što je u njoj sugerisano da je reč o britanskoj šunki - iako se radi o irskom receptu.
Nadležni su doneli odluku da je "golišava reklama" sasvim u redu, pošto je za cilj imala samo to da se ovaj proizvod predstavi kao prirodan i zdrav.
Šokirani gledaoci su, međutim, istu shvatili kao uvredljivu i neprikladnu, budući da su je gledala i deca.
Reklamna kompanija demantovala je da se radi o seksualnom sadržaju i izrazila uverenje da će konzumenti shvatiti da je poenta u isticanju kvaliteta šunke, koja je baš onakva “kako je priroda osmislila”.
Agencija je ovo objašnjenje usvojila ali joj je nešto drugo zasmetalo. Naime, muški glas na kraju reklame kaže da je “Richmond” šunka jedina britanska šunka od 100 odsto prirodnih sastojaka, ali ono što je ostalo nedorečeno jeste da je u pitanju irski proizvod “Keri Fuds”-a.
"Iako se reklama ne odnosi na poreklo proizvoda, već činjenicu da u Britaniji ne postoji nijedna druga šunka ovakvog kvaliteta, zbog realne mogućnosti da gledaoci drugačije interpretiraju tu poruku i pomisle da se ona i proizvodi u Britaniji, moraćemo da povučemo reklamu" - objasnili su u Agenciji.
Prva Foursquare"vending machine" postavljena u Tržnom centru "Ušće" predstavlja novu vrstu interakcije između omiljenog brenda u kategoriji voda i njegovih obožavalaca. Sve što je potrebno je da se logujete uz pomoć Foursquare aplikacije ili vašeg Facebook profila - i flaša Knjaza - stiže u vaše ruke! :)
Verujete da su "ljudi umorni od reklama" i da ne osećaju emotivnu vezu sa brendovima? Promocija Intel Ultrabook laptopa pokazuje i dokazuje - drugačije.