Wednesday, November 25, 2009

Gatorade | Replay Series

Kratak pregled jedne od najvažnijih kampanja prve dekade dvadeset prvog veka! Tri znaka !!!
Gatorade je u protekloj sezoni prepoznao činjenicu da veliki budžeti uloženi u klasične medije više ne donose očekivane rezultate.
Zato su osmislili novu strategiju: "Gatorade gives you second chance". Kada vam malo nedostaje do pobede.
Zato su zagrebali u percepciju potrošača i Amerike, i izabrali jedan od tradicionalne mečeve američkog fudbala između dva koledž tima koji se odigravaju već stotinu godina. Uvek je neko pobeđivao. A 1993. godine meč je završen nerešenim rezultatom.
Gatorade je rešio da organizuje "Replay" - novi meč - istih ljudi, sada već pomalo u godinama, sa istim sudijama, navijačicama, trenerima.
Veličanstven događaj koji je dobio nezapamćenu medijsku pokrivenost - i mnogo snažniji uticaj na ciljanu javnost nego klasičan, 30" spot.

No comments:

Post a Comment