Svakako primer drugačije komunikacije, novi spot za životno osiguranje Dunav osiguranja koristi drugačiji pristup u oglašavanju ove kategorije na našem tržištu. Za razliku od mnogih kampanja koje su se bavile udobnim i lepim trećim dobom svojih korisnika, Dunav osiguranje koristi drugu, jednostavnu premisu: svi smo smrtni. Ukoliko smo korisnik životnog osiguranja – ostavljamo svojim naslednicima sigurniju finansijsku budućnost. Da je spot drugačiji je svakako jasno. Koliko je dobar, odnosno ima li snage da ovakvim dramaturškim ključem promeni način oglašavanje u okviru kategoriji ili poveća broj prodatih polisa – vreme će pokazati.
Kampanju potpisuje agencija Profile iz Beograda.
kazu da reklama treba da sokira. ovo jeste sok, ali na prvu loptu. sokiralo me zapravo da je nekome to uopste palo na pamet! vise bih rekla da je morbidno.
ReplyDeletei svakako me nece navesti da postanem njihov klijent.
cak je i moje dete prokomentarisalo da je sve suvise bukvalno i puno klisea: najpre vesela porodica, lep dan, zelena trava, a onda - tuzne decije oci itd...