Tuesday, May 18, 2010

Za vaše dobro

Svakako primer drugačije komunikacije, novi spot za životno osiguranje Dunav osiguranja koristi drugačiji pristup u oglašavanju ove kategorije na našem tržištu. Za razliku od mnogih kampanja koje su se bavile udobnim i lepim trećim dobom svojih korisnika, Dunav osiguranje koristi drugu, jednostavnu premisu: svi smo smrtni. Ukoliko smo korisnik životnog osiguranja – ostavljamo svojim naslednicima sigurniju finansijsku budućnost. Da je spot drugačiji je svakako jasno. Koliko je dobar, odnosno ima li snage da ovakvim dramaturškim ključem promeni način oglašavanje u okviru kategoriji ili poveća broj prodatih polisa – vreme će pokazati.



Kampanju potpisuje agencija Profile iz Beograda.

1 comment:

  1. kazu da reklama treba da sokira. ovo jeste sok, ali na prvu loptu. sokiralo me zapravo da je nekome to uopste palo na pamet! vise bih rekla da je morbidno.
    i svakako me nece navesti da postanem njihov klijent.
    cak je i moje dete prokomentarisalo da je sve suvise bukvalno i puno klisea: najpre vesela porodica, lep dan, zelena trava, a onda - tuzne decije oci itd...

    ReplyDelete