Primeri dobre komunikacije. Odlične kampanje. Marketinški mitovi i legende.
Za ovakve kritike potrebno je "dvoje" kao i za sve ostalo.Agencije su postale najveći poltroni!!!Plus ne veruju u ono što rade (izuzetci koji postoje samo iziskuju to pravilo)
Druga strana se moze sagledati i cuvenim skecom Pajtonovaca - Mikelandjelo i Papa. Papa je, naravno, klijent, agencija je, naravno Mikelandjelo...Inace se ne slazem: agencije koje posteno rade svoj posao se ne ponasaju poltronski. Kazem - agencije, dakle - mnozina, ima ih vise.
Za ovakve kritike potrebno je "dvoje" kao i za sve ostalo.
ReplyDeleteAgencije su postale najveći poltroni!!!
Plus ne veruju u ono što rade (izuzetci koji postoje samo iziskuju to pravilo)
Druga strana se moze sagledati i cuvenim skecom Pajtonovaca - Mikelandjelo i Papa. Papa je, naravno, klijent, agencija je, naravno Mikelandjelo...
ReplyDeleteInace se ne slazem: agencije koje posteno rade svoj posao se ne ponasaju poltronski. Kazem - agencije, dakle - mnozina, ima ih vise.