U skladu sa sloganom „Kod nas ste uvek prvi” – Erste Bank je nedavno postala prva koja je internet zajednici u Srbiji odgovorila na zamerke upućene njihovoj poslednjoj oglasnoj kampanji.
Bravo!
Bravo!
Nedavno lansiran koncept, koji je promovisao lica „Ivane i Marka” – kao predstavnika banke koji će iz epizode u epizodu otkrivati široj javnosti ponudu i pogodnosti Erste Banke je u očima internet zajednice dovoden u sumnju – najpre otkrivanjem činjenice da je „Ivana” poznata danska glumica Iben Hjejle (igrala i u „High Fidelity”), te zamerkama na temu sinhronizacije.
Neočekivano - Erste Banka poslala je više nego sadržajan odgovor zainteresovanim za temu.
Pored toga što su pokazali da ne samo da osluškuju - već i čuju šta kažu potrošači, istovremeno čineći oglasnu kampanju interaktivnom. Ovo je definitivno inovativan potez na oglasnom tržistu, barem u segmentu interaktivne komunikacije - a da li će uslediti „odgovor na odgovor”, odnosno kampanja koja 'prolazi' i kod potrošača pokazaće vreme.
Evo konkretnog odgovora „Marka” na komentare koji su se među internet zajednicom pojavljivali na temu kampanje:
No comments:
Post a Comment