Svakako je drugačije, a bilo bi dobro obratiti pažnju, jer - nije dobro.
Stalno spuštanje "praga" u oglašavanju cigareta u Rusiji započet je 2008. godine, kada su cigarete pod imenom "Kiss" u Rusiji lansirane sloganom: "Nije dozvoljeno, ali ako želiš - možeš.", koji je stajao ispod fotografije tinejdžerke koja liže sladoled.
"Donski tabak" je uzvratio Barbie redizajnom pakovanja cigareta, koristeći istovremeno i pojmove "Miami", "New York", "Rome" i "Paris", dakle destinacije koje jesu "slatki snovi" mlade ruske populacije.
"Donski tabak" je uzvratio Barbie redizajnom pakovanja cigareta, koristeći istovremeno i pojmove "Miami", "New York", "Rome" i "Paris", dakle destinacije koje jesu "slatki snovi" mlade ruske populacije.
Zapravo, sve je počelo još ranije.
Ko nije, neka sada iskoristi priliku i najpre pročita knjigu, a zatim pogleda i film "Generacija P" Viktora Peljevina, koja se bavi (i) "oglašavanjem" u Rusiji, početkom devedesetih godina prošlog veka.
No comments:
Post a Comment