(Izvor: Media Marketing)
Nadležni su doneli odluku da je "golišava reklama" sasvim u redu, pošto je za cilj imala samo to da se ovaj proizvod predstavi kao prirodan i zdrav.
Šokirani gledaoci su, međutim, istu shvatili kao uvredljivu i neprikladnu, budući da su je gledala i deca.
Reklamna kompanija demantovala je da se radi o seksualnom sadržaju i izrazila uverenje da će konzumenti shvatiti da je poenta u isticanju kvaliteta šunke, koja je baš onakva “kako je priroda osmislila”.
Agencija je ovo objašnjenje usvojila ali joj je nešto drugo zasmetalo. Naime, muški glas na kraju reklame kaže da je “Richmond” šunka jedina britanska šunka od 100 odsto prirodnih sastojaka, ali ono što je ostalo nedorečeno jeste da je u pitanju irski proizvod “Keri Fuds”-a.
"Iako se reklama ne odnosi na poreklo proizvoda, već činjenicu da u Britaniji ne postoji nijedna druga šunka ovakvog kvaliteta, zbog realne mogućnosti da gledaoci drugačije interpretiraju tu poruku i pomisle da se ona i proizvodi u Britaniji, moraćemo da povučemo reklamu" - objasnili su u Agenciji.
Hm..ne znam..
ReplyDeleteok to sta su hteli da nagalse ali tesko da su to postigli!
meni je prva asocijacija bila sapun:)))) kako, ne pitaj ali svakako ne priroda ili seks...drugacije da ali not my cup of tea I guess...
Možda ondašnja publika u kombinaciji ovakve pesme i slike dobija pravu poruku... No, meni je zabavniji bio taj aspekt zbog čega je spot na kraju uklonjen sa emitovanja :)
ReplyDelete