Za nekoliko dana (16. oktobra) u Srbiji će se obeležiti godinu dana od početka kampanje "Produži život" Ministarstva zdravlja Republike Srbije, usmerena ka povećanju broja donora organa za transplantaciju - koja će svakako produžiti život ne malom broju naših sugrađana.
Kako ova i ovakva tema inicira mnoga pitanja, nedoumice i rasprave, dobro je pogledati preko ograde i sagledati sa kakvim izazovima i rešenjima su suočavaju drugi - baveći se istom temom.
Od patosno-emotivnih - sve do ekstremno radikalnih rešenja: ova tema dokazuje da se svako, te i najteže pitanje može komunicirati na mnogo načina.
Primer "umerenije", a inteligetne komunikacije svakako je ovaj spot:
Nešto drugačiji pristup, a kreiran pod supervizijom Pitera Džeksona:
Opozitu ovakvom narativnom tonu može se pronaći na internet sajtu - projektu www.recycleme.org koji na mnogo otvoreniji (u pravom značenju te reči) komunicira ključne teme donacije organa i njihove transplantacije. Obavezno pregledajte. Za par godina, možda i ranije - i naše društvo biće spremno da ovakve teme komuniciraju na ovaj način.
Meni je ovo jedan od boljih printova na ovu temu.
ReplyDeletehttp://adsoftheworld.com/media/print/france_adot_the_accident
Hu, ovaj nisam video!
ReplyDeleteDesetka...