Na prvi pogled, sve deluje previše blesavo: stotinak mačaka pušteno je u prodajni prostor Ikea nameštaja - da istražuju, pronalaze "svoj" kutak, jure se i mlate.
Ikea ovaj viral lansira na Mrežu koristeći se prostom premisom: "mačeći" video klipovi su na YT i ostalim kanalima na vrhovima listi gledanosti - i to je sjajna prilika da se privuče pažnja i onih koji nijedan Ikea spot ili viral nikada ne bi pogledali, a još teže zapamtili - da ovaj viral ne krije sjajne, brižljivo umontirane snimke zadovoljnih mačaka - jer mačke su, poznato je, najveći izbirljivci kada je udobnost u pitanju.
I nije slučajno što je poslednja reča ovog virala: "Home".
I nije slučajno što je poslednja reča ovog virala: "Home".
Sad ih još više ne volim. Prvo što mi pada na pamet je hrpa roditelja sa malom decom koji ulaze u ovaj salon, prepun mačjih dlaka...
ReplyDeleteZar nisi video kako su lepo sve ocistili na kraju "eventa" :)
ReplyDeleteE pa ima i nastavak... Posle ovog macjeg performansa su organizovali i prezentaciju Kirby-ja...
ReplyDelete!!! izvrsna ideja!
ReplyDeleteA nakon Kirbyja su dosli do najnovijih rukavica za ciscenje, koje su postavljene iznutra, tako da se "ne lepe" za dlanove...
Mačke su najbolje životinje na svetu :) a i previše je reklama sa psima (koji se daju dresirati) i majmunima (koji su odvratni).
ReplyDeleteMačke su zakon.Volela bih da sam bila na snimanju ovoga!