Friday, June 15, 2012

Šta se p(j)eva, dok u krigli raste p(j)ena?

Serijal novih spotova za Osječko pivo, rad agencije McCann Erickson iz Zagreba i poznatog reditelja Dalibora Matanića izazvali su reakciju hrvatske javnosti, ali i udruženja posvećenim borbi za ravnopravnost polova. 


"Bećarci" koje pevaju glavni junaci spotova, a koji se kreću u rasponu od "Mojoj snaši bolji sam neg' Messi/svako večer hat-trick mi se desi" do "Mala moja, dobro si mi sjela/čim te uzmem orosiš se cijela" izazvali su i reakciju Sanje Sarnavke, koordinatorke udruženja B.a.b.e (Be-active-be-emancipated): 'Postoji privatna sfera u kojoj se psuje, pije i pjevaju bećarci pa ako vam ne odgovara društvo, naprosto odete. Ali ovo je javna sfera i ovom agresivnom kampanjom jasno je prekršen zakon o ravnopravnosti spolova. Riječ je zapravo o vrlo siromašnoj ideji 'uvijek će on nešto raditi njoj i napit će se kao životinja''.


Nema sumnje da je ovo drugačija kampanja.
Da li je i dobra - pokazaće zakon, pivopije i vreme. 
Organizacija B.a.b.e. je u međuvremenu pozvala građane na bojkot Osječkog piva.
Evo nekih od do sada plasiranih šest spotova:







Ostali spotovi dostupni su vam na YouTube kanalu Osječkog piva >>

3 comments:

  1. bas gledam i ove nase reklame za pivo.Skupi momke na jedno mesto i cure koje se izlezavaju,pusti neku muziku i to je kao to,tako da ni ova od komsija mi nije nesto drugacija,sem ove diskutabilne rime.
    vreme trazi nove,dobre i drugacije ideje za pivo jer ovako ispade da je pivo veciti balkanski afrodizijak za blentavo letnje popodne jer pazi,sve se vrti oko toga popiti pivo i uskociti devojci u krevet!

    ReplyDelete
  2. Nije to samo kod nas...
    Više kontinenata pati od tog klišea... Zato je uvek dobro podsetiti se ovoga:

    http://www.youtube.com/watch?v=LGJiTpBBD18

    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. super!nisam je videla do sada ali na ovako nešto sam i mislila kada sam rekla drugačije:)

      Delete