Wednesday, June 17, 2009

Rekli su o oglašavanju...

"Bilo koja forma javnog saopštenja sa namerom da direktno ili indirektno pomogne prodaji robe, pronalaženju posla itd."
(Websterov recnik)

"Čin prenošenja ideje iz glave jednog čoveka u glavu drugog."
(Rozer Rivs)

"Kada oglašavanje odradi svoj posao, milioni ljudi sačuvaju svoj."
(International Advertising Association)

"Prodaja proizvoda bez oglašavanja isto je sto i namigivanje devojci u tunelu."
(Filip Kotler)

"Oglašavanje je rock-n'roll biznis sveta."
(Tom Manahan, agencija LMS)

"Oduvek sam verovao da je pisanje oglasa druga najprofitabilnija forma pisanja. Prva je, svakako, kidnaperska pisma..."
(Filip Dusenberi, agencija BBDO)

"Lakše je napisati deset solidnih soneta nego jedan delotvoran oglas."
(Oldos Haksli)

"Dobar oglas kombinuje strast Patona i lukavstvo Romela."
(nepoznati stručnjak)

"Eksploatiše ljudsku neadekvatnost."
(Ricard Hogart)

"Tehnike oglašavanja stimulišu prirodnu inklinaciju mladih ljudi da izbegavaju rad, obećanjem trenutnog zadovoljavanja svake želje."
(Papa Jovan Pavle II)

"Dakle, mladiću, najprije moraš naučiti osnovni zakon reklame: sve mora biti jasno, tako reći jednostavno, zapravo nimalo komplicirano, ali precizno i upečatljivo, dapače izazovno i nametljivo i pomalo tajanstveno, da svatko shvati sve na prvi pogled. Jasno?"
("Alan Ford")


(Svi citati preuzeti iz knjige "Advertising (P)Age" Lazara Džamića)

No comments:

Post a Comment